pondělí 29. února 2016

PŘÍBĚH, KTERÝ SE VÁM VRYJE POD KŮŽI.

Z hlášek " Kniha Pod kůží se mi dostala pod kůži" se pomalu začíná stávat klišé, nicméně i já bych to nejraději použila, protože je to strašná pravda. Takový je další thriller podobný oblíbené Zmizelé nebo Dívce ve vlaku.





Gaby má vše, co by si jen mohla každá žena přát. Skvělou práci televizní moderátorky, krásného muže,se kterým žije v luxusním domě, a báječné dítě. Samozřejmě, musí přijít nějaký zvrat. A taky že příjde, přímo ve chvíli, kdy Gaby objeví v parku, kam chodí běžně běhat, mrtvolu mladé ženy. Místo plánované pomoci policii se ale stává hlavní podezřelou. Její svět se převrátí naruby a pomalu se jí začíná vše od základů rozpadat.

Hned ze začátku čtení jsem se zamilovala do celého prostředí, do kterého byl děj umístěn. Sychravé anglické počasí, to je prostě moje. Následně jsem si oblíbila i samotnou Gaby. Na pár dní jsem se stala jí a se zadrženým dechem s ní vše prožívala. Zároveň jsem nesnášela bezohlednost jejího muže.

 Příběh byl, alespoň pro mě, napínavý od začátku do konce. Autorce se podařilo hezky mi dodat sebevědomí, protože jsem už značnou dobu od konce tušila, kdo je vrahem. Jenže pak přišel konec knihy a moje sebevědomí bylo to tam, protože vše bylo úplně jinak. Ať už jsem si ale myslela, že to dopadne jakkoliv, prsty u nohou se mi kroutily napětím i tak.

Samozřejmě, není to žadný hlubokomyslný román, který vám obohatí ducha, ale je to skvělá odreagovačka na dlouhé zimní večery. Naprosto ideální je si k ní zalézt do peřin s horkým čajem. Já sama se musím přiznat, že jsem těmto thrillerům poslední dobou přišla na chuť. Mezi tou spoustou náročné literatury je pro mě fajn někdy nehledat význam mezi řádky, prostě se jen tak nechat unášet dějem.

Autor: Sabine Durrant
Název: Pod kůží
Nakladatelství: Paseka
Rok vydání: 2015
Překlad: Veronika Volhejnová

2 komentáře:

  1. Tahle kniha mě zaujala už když jsem na ni narazila u Jane :) Thrillery mám docela ráda, jednou za čas, takže až budu mít na podobnou knihu chuť, Pod kůží nejspíš vyzkouším. Zrovna mám ale za sebou zmíněnou Dívku ve vlaku, takže si dávám na chvíli oddych :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívka ve vlaku se mi moc líbila. Já pauzu většinou potřebuju po severských detektivkách, ale thrillery tohoto typu mě vždy jen navnadí na další :)

      Vymazat