pondělí 5. října 2015

TO NEJLEPŠÍ JE ZADARMO, NEBO ALESPOŇ SE SLEVOU.

Ty šťastné dny, kdy jsem tak naplněná energií a úžasným pocitem, až nemohu dýchat. Mám chuť mluvit, mlčet, křičet, jásat. Vše najednou. Tak takový byl dnešní den. Ne jen že jsem v antikvariátu sehnala obrovské poklady, které dlouho hledám (a to za cenu jedné knihy z knihkupectví), ale například jsme náhodně na cestě domů potkali pouličního zpěváka, který zpíval tak neskutečně, že jsem po celé jeho vystoupení jen seděla opodál na lavičce a nemohla se odtrhnout. Zpíval s láskou a bylo to snad lepší, než mnoho jiných koncertů. 



Momenty, které často nečekáme, drobnosti, které někomu nestojí ani za pohled koutkem oka. Momenty, které jsou náhodné a většinou také zadarmo. Dny, kdy se vlastně nic nestalo, ale vy máte pocit, jako by vás zničeho nic obklopilo štěstí. Momenty, pro které stojí za to žít. Momenty, o kterých právě život je. A já za ně děkuju. Stejně jako děkuju sama sobě, že jsem stále schopná si je uvědomovat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat