úterý 23. června 2015

MÍSTO ODRAZU.

Dnes jsem tak nějak na chvíli ztratila pevnou půdu pod nohama. Spletlo se pár věcí dohromady a udělaly obrovský výbuch. Cítila jsem se ztracená, bez útočiště. Jenže jsem tento moment využila k odrazu. Vše co ve mně zůstalo špatného vyprchalo spolu s výbuchem,vytratilo se. Nemám v sobě už žádný vztek a cítím se neskutečně klidně. Vše okolo má zase takové to malé kouzlo, co jsem v ničem dlouho neviděla ani necítila. Dokonce občas cítím, jakoby se něco uvnitř mě usmívalo.




Musím se podělit o jeden skvělý poznatek. Když děláte něco s láskou v srdci a nadšením v duši, vyjde to. Je to skvělé, jste z toho nadšeni a naplní vás to až po okraj. Já o tom pořád četla, ale zažít to konečně na tělo, to je teprve pecka. A s tímto nadšením jsem si dnes šla koupit knížky. Do toho knihkupectví jsem se těšila jako malé dítě. Knihami jsem se inspirovala ZDE, na blogu, který mi dodal nadšení, inspiraci a odhodlání plným douškem. A to nejen pro knihy, ale i pro život a mé sny.

A takto se stal z mizerného dne můj bod odrazu naplněný štěstím. 

  


Žádné komentáře:

Okomentovat